Dr.Zoidberg Dr.Zoidberg
609
BLOG

Polen erwache!

Dr.Zoidberg Dr.Zoidberg Polityka Obserwuj notkę 2

Tu i ówdzie, a szczególnie w Radio Maryja, rozbrzmiewają dziarskie zaproszenia na mającą odbyć się pod koniec września antyrzadową manifestację w Warszawie. Manifestacja odbywać się ma pod znamiennym hasłem "Obudź się Polsko!".
Pomijając nieuchronne skojarzenie z pewnym hasłem w języku naszych sąsiadów, zawarte w tytule notki, chciałbym zadać pytanie zwolennikom demonstracji tejże.

Na czym miałoby to przebudzenie polegać?

Co w wyniku tegoż przebudzenia mieliby Polacy zrobić?

Już słyszałem groteskowe nawoływania niektórych prawicowych komentatorów i publicystów, że należy do Warszawy zabrać namioty i już w tej Warszawie po demonstracji pozostać.

I co dalej? Koczować do zimy, a może dłużej?

Co można zrobić legalnie, aby znienawidzony reżim sczezł bezpowrotnie?

Ma być też ten marsz poświęcony poparciu walki prywatnej spółki "Lux Veritatis" o rozszerzenie zasiegu nadawania na cyfrową TV naziemną jej kanału TV Trwam. Koncesja nadana przez KRRiTV została zaskarżona do sądu i batalia sądowa jeszcze sie nie skończyła.
Jak kuriozalne jest podejście popierających T.Rydzyka, właściciela fudacji, do stanu prawnego w Polsce, świadczy przekonanie, że decyzję administracyjną można zmienić demonstracją. Albo zasypywaniem KRRiTV podpisami "oburzonych". Albo telefonem od Prezydenta.
W jednej z moich poprzednich notek pytałem zresztą, co legalnie może zrobić J.Dworak, żeby Lux Veritatis koncesje dostała. Nie dostałem żadnej sensownej odpowiedzi dlatego, że zgodnie z prawem, nie może zrobić nic.

Polen erwache!

Co można zrobić legalnie, aby znienawidzony reżim sczezł bezpowrotnie?

Bo w to, że hasło to nawołuje do działań zgodnych z prawem nie wątpię. Mam nadzieje, że nie chodzi autorom tego hasła o to, o co chodziło Niemcom w brunatnych koszulach, wykrzykującym podobne hasło na ulicach na początku lat trzydziestych zeszłego wieku.

Wybory dopiero za trzy lata.
 

Dr.Zoidberg
O mnie Dr.Zoidberg

"Panicz w maminych pończochach"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka