Dr.Zoidberg Dr.Zoidberg
684
BLOG

Panicz w maminych pończochach czyli: Detektyw Inwektyw

Dr.Zoidberg Dr.Zoidberg Polityka Obserwuj notkę 8

Zawitałem ostatnio na blog niejakiego Syzyfa optymisty, i pozwoliłem sobie skomentować jego notkę jak to niebawem upadnie z kretesem państwo Tuska.
Napisałem mianowicie:





No i się zaczęło.

Poza mniej czy więcej merytorycznymi odpowiedziami były takie, które skłaniaja mnie do socjologicznej analizy inwektyw rzucanych w chwilach najwiekszego wzburzenia.

 Zaczął Władca Kiru:




Wydaje się, że dla autora status materialny jest dowodem na to czy ma się rację, czy nie.
 Zauważmy, że autor nie wie jakie dochody ma inwektywowany, ale takim wpisem stawia sie niejako ponad nim.
Wynika z tego, że Władca Kiru jest na tyle zamożnym człowiekiem, że upadek "państwa Tuska" go nie dotknie.

 Potem do gry włącza się niejaki Legionnaire, i tu zaczyna się część rozrywkowa.


 



 

Na moje pytanie dlaczego usilnie tytułuje mnie "paniczem", pada odpowiedź:

 


 




Wow! Zaiste Freud miałby tu dużo do powiedzenia o dzieciństwie Legionneire'a.

Dlaczego "panicz" ma chodzić w pończochach?

Traumy z dzieciństwa, chodzenia w pończochach po matce, jak widać ryją czaszkę na całe życie.

Dla Legionnaire'a rozbieranie się z takich pończoch na wuefie musiało byc traumą, którą wykorzystuje do odreagowania braku logicznej wypowiedzi.
Musiało to tak wpłynąć na niego, że jest to najbardziej wyrafinowanym epitetem.

Dopisuję więc do swojego opisu, że jestem "Paniczem w maminych pończochach", co nieustannie będzie mnie wprawiało w dobry humor.

Ale, ale!!!

Ogłaszam konkurs na najlepsze inwektywy rzucone przez prawaków!


Zapraszam również tych, co mają umysł skrzywiony na prawo!

Obiecuję, że żaden epitet rzucony na rasowego leminga, jakim jestem Ja, nie zostanie wykasowany, tylko rzetelnie skomentowany!

Jedynym ograniczeniem jest nie używanie K.. i ch.. itp, bo zwiną notkę!

Nikt nie jest zbanowanym.

Do dzieła!

Wrzucajcie!

P.S.
Jeżeli pojawią się komentarze merytoryczne do treści notki, to będą usuwane.

Czekam tylko na przykłady kuriozalnych inwektyw, albo na same inwektywy!

Proszę bez przekleństw!


 

Dr.Zoidberg
O mnie Dr.Zoidberg

"Panicz w maminych pończochach"

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka